Аналитикалық анықтама
«Бозтал ауылының жалпы орта мектебі» КММ
І тоқсан бойынша оқушылардың үлгерім нәтижелерін талдау қорытындылары
(2023-2024 оқу жылы)
Мақсаты: І тоқсан бойынша үлгерім деңгейі мен білім сапасына мониторинг жүргізу.
Бозтал ауылының ЖОББМ оқушыларының үлгерімі мен қозғалысы бойынша 2023-2024 оқу жылының І тоқсанының басында 130 оқушы болған соңында 127 оқушы аяқтады, ата-аналарының ауылдан көшіп кетуіне байланысты 3 оқушы метептен шығарылды.
Оқушылардың білім сапасына салыстырмалы сараптама
2-4 сыныптар
оқу жылы |
тоқсан |
оқушылар саны |
үздіктер |
екпінділер |
білім сапасы % |
динамика |
2023-2024 |
1 |
35 |
11 |
14 |
71,4 |
- |
5-9 сыныптар
оқу жылы |
тоқсан |
оқушылар саны |
үздіктер |
екпінділер |
білім сапасы % |
динамика |
2023-2024 |
1 |
69 |
9 |
30 |
56,5 |
- |
10-11 сыныптар
оқу жылы |
тоқсан |
оқушылар саны |
үздіктер |
екпінділер |
білім сапасы % |
динамика |
2023-2024 |
1 |
14 |
- |
9 |
64,2 |
- |
2-11 сыныптар
оқу жылы |
тоқсан |
оқушылар саны |
үздіктер |
екпінділер |
білім сапасы % |
динамика |
2023-2024 |
1 |
118 |
20 |
53 |
62 |
- |
Нәтижелерін салыстыра отырып былтырғы оқу жылына қарағанда биылғы оқу жылында мектептегі білім сапасының жоғарылағанын байқауға болады.
Былтырғы оқу жылында мектептің жалпы білім сапасы 57% болса, биылғы оқу жылында бірден 62%- ға жоғарылады. Жоғарыда келтірілген талдау негізінде келесі тұжырымдар мен ұсыныстар жасалды.
1.Мектеп оқушылары контингентінің оң тұрақтылығын атап өту. Оқушылардың мектептен шығарылуының негізгі себебі, ата-аналардың көшуі болып табылады.
2.Оқу жылы ішінде мектеп оқушыларының білім сапасының негізігі көрсеткіштерін оқытудың барлық деңгейлері бойынша өсудің оң динамикасын атап өту.
3.5- сынып оқушыларының қанағаттанарлық бейімделуін атап өту, бұл олардың 2022-2023 оқу үлгерімінің өзгеруіне іс жүзінде әсер етпеді.
4. Мектепте білім сапасы 50%-дан жоғары 2,3,4,5,6,7,10 сыныптарының болуы.
5. Мектепте білім сапасы төмен сыныптардың 8,9,11 болуын атап өту керек. Сынып жетекшілері алдағы уақытта білім сапасының төмендеуіне жол бермеу қажет.
Жоғарыда берілген талдауға қорытынды жасай отырып төмендегідей ұсыныстар мен тұжырым жасалды:
1.Оқушы контингентінің тұрақтылығының себебі ата-аналардың көшуі болып табылады.
2. Білім сапасының былтырғы оқу жылына қарағанда өсуінің оң динамикасын атап өту .
3. 5-сынып оқушылардың қанағаттанарлық бейімделуін атап өту, бұл олардың 2022-2023 оқу үлгерімінің өзгеруіне іс жүзінде әсер етпеуі
4. Мектепте білім сапасы 50%-дан жоғары 2,3,4,5,6,7,10 сыныптарының болуын атап өту және сынып жетекшілерінің жұмысын бағалау.
5. Мектепте білім сапасы төмен сыныптардың 8,9,11 болуын атап өту, сынып жетекшілеріне алдағы уақытта білім сапасының төмендеуіне жол бермеу керектігін ескерту.
6. Пән мұғалімдеріне үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты күшейту, уақытылы қосымша сабақтар жүргізіп, ата- аналармен үнемі байланыста болуын ескерту.
Дайындаған оқу ісінің орынбасары Абыкеева Б.К.